söndag 7 augusti 2011

Söndagförmiddag

Jag har tagit en liten lunch- och (om några minuter) pluggpaus från städandet och fixandet här hemma. Var uppe tidigt trots att grannbarnen ovanpå härjade vilt till midnatt. Så jag slänger in lite bilder, klara, halvklara, avskräckande, fynd, och planer så ni får en glimt av vad som rör sig i skallen på mig ;)

Självklart tar jag med mig kaffe och socker från hotellrummet, det är ju redan betalt för. Reser jag med Vicke tar hon tepåsarna, annars får jag dem också. Nån som har bra tips på hur man får bort de fula fläckarna på spisplattan föresten?

Städade teskåpet, är sugen på att skruva bort dörren men då måste jag måla över det kolabönsfärgade först

Bakom denna dörr döljer sig hyllor och jag funderar allvarligt på att haka av den och fixa ordning för kryddor och oljor och dyl där bakom. Inget som jag har tid med just nu dock, det får bli en ledig helg.

Fyndade en DVD på Coop :)

Och en liten pojke på Myrorna..

Pysslat, en Bookthong och en liten tändsticksask som är nånstans mella Sverige och USA just nu..


Vid mitt fina ärvda matbord sitter jag hedniskt och pysslar, den här bilden publicerar jag för att få tummen ur och städa efter mig..

Ni ser ju själva, här kan ingen människa äta..

Och det som inte får plats på bordet står på golvet inom räckhåll..
Fina kvällar har avslutats på balkongen


Pojkarnas säng, ska borra i vägg och sätta upp sänglampor och sen ska de då bäddas såklart :D

Fina gardinen av ett loppislakan med broderi. Ingen av initialerna stämmer på nån i den här familjen men såna petitesser hänger jag inte upp mig på :)



Det var min vecka i korthet, dock varvat med väldigt mycket knäckande av kemiska formler och teorier inför morgondagens tenta. Jag är glad att det inte var jag som blev knäckt den här gången. Må väl mina vänner, lovar att uppdatera med matbord och sovrum när det är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar