fredag 5 augusti 2011

Lite salt och lite peppar..

På män som uppnår en viss ålder är ju den sk salt-och-peppar hårfärgen snygg. Jag färgar mitt hår då jag ha många vita strån och känner mig lite för ung ännu att totalt hänge mig åt att låta mina naturliga slingor härja fritt. I nuläget har jag dock ett ganska svart-vitt hår, jag har nämligen målat om lite möbler. En hylla och ett litet skrivmaskinsbord blev vitt och pojkarnas våningssäng har idag blivit svart.

Bordet behövdes fräschas upp och pojkarnas rum behövde bli lite mer anpassat för större barn. Hoppas att jag kan rensa bort en massa saker som inte används längre utan att de märker det..

2 kommentarer:

  1. Låter som du har massor med energi:)

    Var i Eskilstuna tidigare i sommar och tänkte på dig.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Eskilstuna är en väldigt fin stad, speciellt på sommaren :)

    De senaste dagarna har energin kickat in, väldigt bra tajming om jag får säga så själv :)

    Kram

    SvaraRadera