onsdag 9 februari 2011

Jag har inte bara..

Varit vårdeppad, vabbat sjuka pojkar och svurit över min kemikurs. Idag firade jag solskenet och att båda pojkarna var i skolan med en promenad till Röda korset.


Jag har hängt upp min grindslant.. Med den tapeten kan man tro att jag är en 70 bast men jag ansåg att byta ut en helt osliten och felfri tapet när jag flyttade in här "bara för att jag fick" var onödigt.

Jag har köpt tulpaner som var både tvillingar och trillingar på vissa stjälkar. Det kallar jag valuta för pengarna.

Omorganiserat några köksskåp, jag har två sådana här med glasdörrar åt båda håll.

Wohoo så slog amaryllisen äntligen ut :)

Funderar på om det finns ett 12 stegs-program mot att köpa legos minifigurer? Dessa är mina o boysen får inte röra dem, de har egna.

Dålig bild på ett par ATC's som skickats iväg

Dagens röda kors-fynd nr 1, en stor gul glad viol-bricka..

samt nr 2 o 3, ett ugnsfat som bara ropar efter biff bourginione (stavning??) och en sockerströare från Höganäs, oanvänd, 25 riksdaler. Hade inte råd att lämna kvar den på hyllan ;)

Min tantväska som jag köpt på tradera..

och min lilla blå fjärilsväska från samma ställe..

 


      



Så även om jag inte syns eller hörs så mycket så smyger jag omkring här, hoppas vara på banan snart igen

2 kommentarer:

  1. Jag blev helt kär i brickan! Har klart ett problem med att ta hem brickor från loppisar och denna hade lätt fått följa med mig!:)
    Å nu ÄR du en tant kära C;) Härligt!!!
    Och dina fåglar måste jag också säga var jättefina!♥

    SvaraRadera
  2. Den är inte riktigt så orange irl men det var ingen tvekan om att den skulle flytta hem till mig :)

    Tack, är nöjd med fåglarna, hoppas de som får dem blir det också :)

    SvaraRadera