måndag 11 april 2011

När själen suckar förnöjt

Den här bloggen är meningen ska vara kreativ och nånting jag kan titta tillbaka på och återhämta inspiration av och det är därför inläggen inte har blivit av på sistone. Jag är helt enkelt väldigt nära den berömda väggen och kroppen har sagt ifrån. Jag snittar 14 timmars sömn per dygn, blir det mindre får jag feber. Så det är bara att lyssna och lyda.

Idag blev jag dock inspirerad av vårsolen och planterade om lite blommor. Och det var alldeles alldeles underbart att stå där med fingrarna i blomjorden och känna lugnet igen. Nu är det bara att hoppas på att blommorna överlever sitt trauma.. ;) Och eftersom det bara gällde tråkplantor som monstera, svärmors tunga och en skranglig Dr Westerlund tog jag inga bilder

3 kommentarer:

  1. Lilla vän!
    Ta det lugnt! Om du kan påverka det.. det är lååång väg tillbaka.

    Hitta lite fler saker du mår bra av och gör det!!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Du kanske måste söka tid hos sjukgymansten ;-) Nej, vi tar en vecka i England och tar det lugnt och gör vuxensaker utan barn, det blir en lisa för själen. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tar det lugnt, kan inte så mycket annat. Några dagar iväg utan ansvar för annat än att äta o sova kommer att göra mig gott :)

    Kramar tillbaks till er båda

    SvaraRadera